Marktwerking ziekenzorg

Thu Oct 28 01:54:05 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zijn er eigenlijk wel zieke mensen op deze lijst?

Die uit ervaring weten hoe het huidige overgereguleerde systeem, juist
daardoor niet werkt?

En uit ervaring de verschillen kennen tussen overgereguleerde ziekenfondsen
en goede client- en zorggerichte particuliere verzekeringen?

Of ben ik hier de enige met aangeboren en chronische ziekten,
die de voordelen van het nieuwe gecombineerde stelsel van kaderstellende
overheid met marktwerking binnen harde grenzen kent,
dat D66 in zijn eigen verkiezingsprogramma en in dit kabinet voorstelt?

Fritz