Manifest: De zorg is geen markt

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Wed Oct 27 15:10:46 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:

> Volgens mij is dat retoriek, van iemand zeggen dat'ie is opgehouden met
> denken, terwijl je het met hem of haar in feite niet eens bent (maar dat
> niet zo klip en klaar wilt/kunt zeggen).

????

Ik schreef "het klinkt beslist of ..." en als je je opinie als een feit
formuleert ("Wat je vergeet is dat ook de gewenste concurrentie tussen
zorginstellingen even zinloos marktdenken is.") dan lijkt me dat niet
onterecht. Maar goed, dat mag iedereen voor zich beoordelen.

Verder had ik een motivatie gegeven waarom de "argumenten uit de krant"
die je aanhaalde niet zo'n absulute bewijskracht hadden als jij die er
blijkbaar wel in zag.

Dan lijkt me dat er van jouw kant toch ook wel een iets inhoudelijker
bijdrage mogelijk is dan alleen maar beledigd te doen.

Bart Meerdink