Marktwerking ziekenzorg

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Tue Oct 26 21:31:07 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk stelde me juist gerust met deze opmerking: 'Overigens vertrouw ik de PvdA - nu virtueel zo'n grote partij - ook voor geen meter. Kortom, de oppositie, GL en SP misschien uitgezonderd, vormt in deze geen alternatief. Dit bevordert niet mijn lust in politiek denken.' Hij schreef namelijk een week geleden dat ik met een goed glas wijn mensen moest kunnen overtuigen dat D66 echt mijn keuze is.