Hoe brengen we een vastgelopen D66 weer op stoom ?

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Mon Oct 25 16:44:17 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort wrote:
> Martin e.v.a.
<...>
> met daar het verzoek een algemene motie van ook niet-Gelderse leden
> over te (leten) nemen.
> Wellicht zijn hier zelfs op deze discussielijst geinteresseerde
> deelnemers uit de gelderse regio?
> Zit jij in die regio, Martin?

<...>

Ehhh,
Ik ben voorzitter regio gelderland, dus je zou, denk ik, wel kunnen zeggen
dat ik 'in die regio zit'.
;-)

Binnen het bestuur is het 'hosten' van derden reeds eerder besproken, en wij
staan daar niet onwelwillend tegenover. Niet iedere afdeling/platform/regio
vergadert nog voor de indieningstermijnen van het congres, dus ik kan me
voorstellen dat mensen nog van onze vergadering gebruik zouden willen maken.

Waar ik dan wel met nadruk op zou willen wijzen is dat die 'derden' zich dan
wel afhankelijk maken van de mening van de leden van de regio gelderland.
Het zou dus kunnen dat een ingediende motie het in die vergadering gewoonweg
niet haalt. Het is per slot van rekening de ALV van de regio gelderland
(door mij hier eerder met een misschien freudiaanse vertikking de regio
relderland genoemd.....), en onze leden beslissen daar.

Als dat voor externe indieners geen probleem is: be our guest!

mvg,

Martin Lentink