Hoe brengen we een vastgelopen D66 weer op stoom ?

Mon Oct 25 13:32:46 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik vind op de website van D66 geen fora meer, geen virtuele platforms die genoemd worden. Het is mij nogal ondoordringbaar geworden wat er nu wel en niet is en wat er nog bereikbaar is... Jij?

Maar ik steun jouw suggestie in een motie over sociale (on)zekerheid als dictum de oprichting van een platform sociale zekerheden en levenslopen uit te spreken, al dan niet met andere heldere uitspraken voorgesteld aan het congres...

Een motie wordt zo constructief, ik word soms erg "moe"  van het gekat op fractie, kabinet of anderen, zonder enige aanduiding wat niet goed maar wat er ook wel goed aan is en wat er dan toch beter wordt gevonden, en alleen maar alles tegenspreken wat anderen formuleren...