Hoe brengen we een vastgelopen D66 weer op stoom ?

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Sun Oct 24 15:06:01 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is leuk en aardig te spreken over afbraakbeleid. In jouw ogen is het nooit goed Paars was niet goed, maar ik heb nog nooit inhoudelijke bijdragen van je gezien Mark.

Ik wil inhoudelijke bijdragen zien. 25 oktober is een conferentie over kenniseconomie. De bezuinigingen vop onderwijs zijn dankzij D66 teruggedraaid. D66 heeft welgeteld het meeste tegen regeringsvoorstellen gestemd, het initiatiefwet over het referenderum gesteund. Dat wil iniet zeggen dat ik kritisch ben en beter gecommuniceerd moet worden, maar niet alleen van de zijlijn (De beste stuurlui staan aan wal), maar van binnenuit opereren.
Hein, ik respecteer je besluit, maar je hebt jezelf wel buitenspel gesteld.

Groeten Kees van Loon

Message date : 24-10-2004 11:03