Dit gebeurt, maar The World Is A Safer Place (met deze regering en D66!

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Oct 21 08:45:23 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik denk toch dat het met die discriminatie van huurders meevalt. Ze krijgen
bijv. compensatie door een gebruikers-ZBO, huursubsidie, regeling van
senioren-huisvesting e.d. En, huurders kennen een grotere mobiliteit -
belangrijk in een laagconjunctuur. Daarbij genieten ze ook nog de
plichtmatige aandacht van de zijde van GL, PvdA en SP.

hv,u
------