anti-Cuba train

Wed Oct 20 18:48:39 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ken Boris goed genoeg om niets te hoeven geloven,
vertrouwen is goed maar controle is beter,
dus laten we het hem vragen, op het congres bijvoorbeeld...

Als je goed opgelet hebt zag je mijn kritiek op een toeristenvisum vragen en
mijn aanmoediging dat andere stukje eiland,
Quantanamo bay, als Free World van het bondgenootschap,
te bezoeken, daar gebeurt zeker nog meer dan in Cuba,
en de VS wil veilig zijn,
maar Cuba ook verlost van het juk van de economische grootmacht VS die Cuba
nog steeds als haar achtertuin beschouwt.

Het is niet allemaal fraai wat er op Cuba gebeurt, maar de VS permiteert
zich meer, zelfs openlijk HIV+-weigeren, en zonder net als Cuba door een
vijandelijke grootmacht economisch geboycot te worden.

Maar ga er niet zomaar zonder reden van uit dat Boris pro-VS is en
anti-Cuba. Bevraag hem of rope hem op de wandaden van de VS in de VS te
bespreken of op Cuantanamo Bay...

Fritz