Besnijdenis

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sun Oct 17 21:10:28 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Door het besnijden wordt de eikel blootgelegd, dat voelt zeker in het begin
onprettig aan. Na verloop van tijd past het lichaam zich aan en wordt de
gevoelighied van de eikel minder.
Daar wringt de schoen. De besneden vader kent het onbesneden gevoel niet,
heeft dus geen vergelijkingsfactor en geen bezwaar...
In mannelijke EN vrouwelijke sexuele response speelt de gevoeligheid van de
eikel/clitoris een belangrijke rol. Door deze volstrekt onnodige ingreep
wordt er onherroeperlijke inbreuk gepleegd op het lichaam van een onmondig
kind en dus moet het verboden worden.

>From: "Ger" <gmw.arts at home.nl>
>To: "Henk Elegeert" <hmje at home.nl>, <D66 at nic.surfnet.nl>
>Subject: Re: Besnijdenis
>Date: Fri, 15 Oct 2004 06:54:30 +0200
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Blijkbaar hebben de besneden jongetjes er op latere leeftijd zo'n
>onmenselijke last van en moeite mee dat ze het ook laten doen bij hun
>kinderen.
>Of zou het wel meevallen allemaal?
>
>Ger

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.com/