Besnijdenis

Albert Willemsen awillemsen03 at FREELER.NL
Wed Oct 13 08:15:47 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Henk en anderen

Een verbod op jongensbesnijdenis raakt aan een van de belangrijkste
grondrechten, namelijk de godsdiensvrijheid en is daarom niet alleen
onwenselijk maar ook gevaarlijk. Een voorstel voor een verbod zal door heel
de Islamitische en Joodse wereldgemeenschap opgevat worden als een frontale
aanval. In het geval van Hirsi Ali heb ik de indruk dat het zo ook bedoeld
is. Geen sympatie van mijn kant, het voorstel is olie op het vuur.

Groet

Albert