The Rousseau Lecture

Antid Oto antid at HOME.NL
Tue Oct 12 12:14:21 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

ach jao Henk, ik schrijf uitsluitend met mijn Sennheiser binaural
koptelefoon op die ik laat rouleren door mijn cd collectie. Dat
levert soms sjriefsels met een surrealistisch accent op.. kwestie
van einstömmig loestere en dobbelzinnig sjrieve..

Brinkhorst is riep veur het auwmennekeshoes en de knaokendokter. doa
kan den mislökte ossekop dan van zien auwedaagsveurzening zen róndj
te komen.

uj avvezäör,
Antid