AOW-spaarfonds

Wed Oct 6 09:26:19 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je begon je opmerking over het AOW-fonds met de huidige minister De Geus
(alsof alle huidige regelingen en de samenhang met de neergaande economie
sinds Paars II, ofwel de structuur van onze economie en sociale zekerheid)
de schuld van Balkenende II met D66 zijn,
je hebt gelijk dat het nep-doekje voor het bloeden van het AOW-fond weer kan
worden afgeschaft...