Op radio: Bert Bakker over de vakbonds-acties/ Aan alle demonstrerende D66-chatlisters

Aris B. B.Aris at TWEEDEKAMER.NL
Tue Oct 5 10:35:19 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Hoorde je Boris Dittrich vanmorgen (Radio 1 journaal én Cappuchino op radio 2) óók kreunen toen hij vol enthousiasme het houden van een VUT-referendum verwelkomde? Dan ben je de enige in heel Nederland...

  Het is wel het omgekeerde van het Marxisme (een leer die de kaders van SP, Groen Links en PvdA in een ver verleden aanhingen): de Bovenbouw (=Politiek, hier: referendum en Kamer-amendementen) gebruiken om DE ECONOMIE HETZELFDE TE HOUDEN...

  Histories Materialisme heeft definitief afgedaan, óók voor wat ooit haar trouwste profeten waren....

Bernard Aris