Kerry-Bush debat

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Oct 5 01:05:03 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kom net terug van een weekje Italie en was enigszins verbaasd dat er
tussen de tientallen lijstbijdrages er geen enkele over het Kerry-Bush
debat ging. Want het was mijns inziens een historisch debat dat hopelijk
tot een omslag in de VS zal leiden. Ik heb anderhalf uur lang intens
genoten van de confrontatie. Bush werd eindelijk rechtsstreeks met de
neus op de feiten gedrukt en hij reageerde als een geirriteerd kind dat
niet wist wat hem overkwam. 'Dick, kom snel helpen', zag je hem denken.
En verder leek het wel of hij tijdens het debat ineens zelf begon te
twijfelen over het feit dat het allemaal zo goed gaat in Irak.. Je kan
slechts hopen dat het niet werkelijk de eerste keer is dat iemand hem
eens goed de waarheid vertelt.

Ik had Kerry al afgeschreven, maar na deze onverwachte wanprestatie van
Bush is er weer hoop.

Groeten,
Mark Giebels

P.S. Wellicht kan GW samen met Ad Melkert een Anonieme-Debatslachtoffers
groepje oprichten in DC. "Het is gewoon niet eerlijk, die man deed zo
gemeen tegen mij Ad". "Ja, ik weet wat je bedoelt George" :-)