Peilingen 1 oktober 2004

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Oct 4 22:32:32 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aris B. wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Wie de peilingen van Maurice de Hond volgt

Die weet niet eens het verschil tussen een peiling en een
referendum.

> (tegenwoordig
> op een nieuwe website: www.peiling.nl) ziet dat het
> gedrag van PvdA en SP is als dat van siamese tweeling:
> niet uit elkaar te halen. Groen Links stelt zich vaak
> veel genuanceerder op.

Goh, wat zijn mensen toch rare wezens. :) Hun meningen
crereren zelfs geboorte afwijkingen.

> Hoe gaat het met Links en de linkse vakbonden in onze
> grote buurlanden?

Geen idee. Hoe gaat het met de paus?

Bernard, wat heb ik met die buurlanden te maken, als zich in
Nederland zelf een drama voltrekt?

Altijd als common sence faalt.

Henk Elegeert