Correctie arbeidsuren/jaar

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Mon Oct 4 08:40:43 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op het pedologisch instituut werkt iedereen zich een slag in de rondte.
Zij, die wij als patienten aanduiden, zijn in 2 groepen verdeeld de ene
groep hangt de gehele dag een pallet met uitgevouwen kranten te drogen, de
2de groep schept een grote berg zand in kruiwagens en verrijdt deze 20
meter. Om het niet te eentonig te maken wisselen de 2 groepen dagelijks van
arbeid. Iedere morgen is er 1 tot 2 uur werkoverleg om het werk vooral
eerlijk te verdelen.
Er is een 3de groep de zogenaamde observeerders zij doen elke dag hetzelfde
"observeren" of een en ander wel volgens de regels verloopt.
Ze werken stuk voor stuk harder dan de omringende landen en maken ongeveer
dezelfde uren toch blijven ze economisch achter op die andere landen waar
veel meer Koekebakkers en andere handwerklieden buiten inplaats van voor het
Instituut werken.
Go Figure

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/