80% kiezers tegen

Fri Oct 1 13:43:59 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bart Meerdink <bm_web at XS4ALL.NL>:
>Nee, ik ben niet blij met dit kabinet. Helemaal niet zelfs. En nee, met
>PvdA-CDA zou het ook niet beter worden. Het CDA is met Donner,
>Balkenende en Remkes het ergst, maar de PvdA mist ook elk elan.
               ^^^^^^ = VVD

 Ik heb nooit iets van de PvdA willen weten. Maar desontdanks vond ik
 Bos het meest evenwichtig tijdens de APB. De SP formuleert wel beter
 waar het op staat maar het komt toevallig zo uit dat de feiten samen-
 vallen met de dogmata van de SP. Als er wel een normaal kabinet had
 gezeten, dan had de SP dezelfde kritiek gehad als nu er een abnormaal
 zooitje in 'Vak K' zit.

 Net zoals het onduidelijk is WELKE waarden en normen de coalitie-par-
 tijen nu eigenlijk aanhangen (ze hebben veel met boekhouden te maken),
 is het ongewis wat de PvdA nu eigenlijk met ons voorheeft. Temeer daar
 de SPD+Groenen in Duitsland net zo erg zijn als de coalitie bij ons.

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>:
>pas bij het verwerpen van de democratiseringsvoorstellen (voorjaar
>2005) van De Graaf zal dit kabinet vallen.

 Dat lijkt mij ook. Pas daarna zal het tot de hotemetoten van D66 door-
 dringen dat D66 volkomen ongeloofwaardig is geworden. En dan maakt het
 opeens niet meer uit of de babyboom-generatie 'over 30 jaar (?)' ver-
 grijst, dan gaat het plotseling om wat er thans gebeurt.

 Morgen worden er 200000 mensen op het Museumplein verwacht !