Tue Nov 30 15:32:45 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Die moet je stellen waar ze horen, Tjerk,

Bij waarom er niets gedaan werd met mijn vele verzoeken op deze lijst niet
te blijven speculeren over mijn vermeende racisme, en enger, het doden van
mijn vrienden en andere buitenlanders, enzovoort.
Ik heb echt engelengeduld en vaak genoeg gevraagd geen laster over mij te
verspreiden en te laten publiceren. Heb zelfs de meest onzinnige
persoonlijke vragen beantwoord met de vraag wat de releavntie van mijn
doopceel is als er inhoudelijk debat plaats vindt. Of degenen die mij of
andeen zwart maken met gevaarlijke onzin gevraagd eens gewoon kennis te
maken als de belangstelling voor mij persoonlijk groter is dan voor
politieke inhoud.

En verder je vragen bij de beheerders. Die hebben hun eigen
verantwoordelijkheid en het is niet mijn fout als normale vragen niet
beantwoord worden of ze hun verantwoordelijkheid niet aankunnen of willen
dragen.

Het was ook niet mijn voorkeur dat een enge lastercampagne over mij
persoonlijk door ging, ik vroeg juist tig keer om een einde daarvan.
Uiteindelijk was ik open dat ik dan maar aangifte ging doen en daarmee hulp
en advies ging vragen. Waarom het zo ver moet komen is mij een raadsel,
waarom een politieke discussielijst gebruikt mag worden om mensen doodeng te
belasteren sowieso. Maar de verloedering in Nederland en het onmogelijk
maken van open debat hoort hier kennelijk ook gemanifesteerd te worden.

Fritz