Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Nov 30 13:53:08 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Nov 30, 2004 at 08:34:08AM +0100, Fritz van Rikxoort wrote:

> Een wachtwoord kreeg je bij je eerste aanmelding.
> Het ware informatief geweest als er gemeld was dat het archief tijdelijk zou
> worden afgesloten.
> Na uitwisseling tussen Marc en mij heb ik gevraagd of het archief weer open
> kan voor de lijstdeelnemers en een beheerder heeft dat geregeld en ons
> gevraagd te testen of dat werkt.

Ik zou graag zien dat het archief weer open ging voor de hele wereld,
zodat ik geen account hoef aan te gaan maken. Het zijn fijn zijn,
zoals ik al eerder aangaf, wanneer 'lijstbeheerders' en klagers
gewoon on-list communiceren over te nemen stappen. Waarom moet dat archief
alleen toegankelijk zijn met een wachtwoord? Omdat er iemand aangifte
van iets doet? De beheerders lijken momenteel een beetje op die
B-providers die recent voor aap stonden nadat ze klakkeloos op verzoek
van een hotmailer webpagina's met teksten van Multatuli ontmantelden.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |