Waarvoor een kamerlid wordt gekozen.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Nov 30 12:14:18 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Dat je mij daarover niet gehoord hebt ligt dat niet aan mij, Ger,
>
> Mijn kritiek op het disfunctioneren van de democratie uit ik altijd
> openlijk.
>
> En als jij mijn kritiek deelt dan zou ik zeggen, doe ook eens je best.
> Begin eens met de grootste fracties, het CDA en de PvdA.

Ik heb niet gezegd dat ik je kritiek deel Fritz, ik kan dat niet aantonen
dus roep ik dat ook niet zo maar. Jij kan dat wel blijkbaar dus toon het
maar eens aan en je vindt mij aan je zijde. Van Hirsi is het erg makkelijk
aantoonbaar, ze zegt het namelijk zelf. Van alle 100 kamerleden die jij
noemde kan ik dat niet aantonen, niet van het VDA, PvdA, D66 (o nee, die
werken natuurlijk allemaal keihard zeker) en ook niet van de rest van de
VVD. Die doen hun werk niet omdat jij ze niet elke dag op TV ziet? Daarom
mijn vraag Fritz, toon het even aan en je vindt mij 100% aan je zijde.

> Het laatste wat je Ayaan kan verwijten is dat ze minder deed en doet dan
de
> onzichtbare partijslaven.

Zei ik dat Fritz? Ze deed misschien veel, en doet nu nog heel veel zeg je,
maar dan allesbehalve haar werk. Ze kiest voor de rust zegt ze. Rust in de
vorm van werken aan boek en film. Niet voor haar politieke werk. Sorry Fritz
maar dat zijn haar woorden, niet de mijne hoor.

> En hoe iemand omgaat met rouwverwerking en bedreigingen is ieders eigen
> zaak.

Natuurlijk is dat voor iedereen zijn eigen zaak, maar dat geldt dan
blijkbaar alleen als je gekozen bent?

> Dat valt niet mee en het verschilt per persoon hoe zo'n proces verloopt.

Klopt Fritz, het valt alleen op dat het rouwproces blijkbaar veel moeilijker
is als je er de mogelijkheid hebt om het zwaarder te laten zijn.

> Het is ieders eigen keuze het rouwproces vorm te geven.

Maar alleen is die mogelijkheid er als je gekozen bent?

> En hoe zich te verweren tegen doosdbedreigingen.

Ze hoeft zich niet verweren Fritz, dat doen wij voor haar, althans, dat
gebeurt op onze kosten en ook nog terecht. Alleen met dit verschil dat zij
het weer opnieuw gaat opzoeken. Wij betalen toch wel he. Maar je wil denk
ik, weer een oordeel uitlokken maar ik had het over een vergelijking Fritz,
waarom ga je daar niet op in?

Ger