Waarvoor een kamerlid wordt gekozen.

Tue Nov 30 11:43:04 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat je mij daarover niet gehoord hebt ligt dat niet aan mij, Ger,

Mijn kritiek op het disfunctioneren van de democratie uit ik altijd
openlijk.

En als jij mijn kritiek deelt dan zou ik zeggen, doe ook eens je best.
Begin eens met de grootste fracties, het CDA en de PvdA.

Het laatste wat je Ayaan kan verwijten is dat ze minder deed en doet dan de
onzichtbare partijslaven.
En hoe iemand omgaat met rouwverwerking en bedreigingen is ieders eigen
zaak.
Dat valt niet mee en het verschilt per persoon hoe zo'n proces verloopt.
Het is ieders eigen keuze het rouwproces vorm te geven.
En hoe zich te verweren tegen doosdbedreigingen.

Fritz