Waarvoor een kamerlid wordt gekozen.

Tue Nov 30 10:17:20 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee ik vind het niet normaal hoe onze democratie teloor gaat, Ger,

In andere landen zijn alle volksvertegenwoordigers zichbaar, hier zijn de
meesten ambtenaar in dienst van hun partij.

En hoe jij oordeelt over haar en haar rouwproces vind ik knap. Richt je
minstens evenzeer tegen onzichtbare kamerleden. En fracties die als gehaal
hun werk niet doen en niet aanwezig zijn en zelfs geen schriftelijke inbreng
hebben. Ayaan verzet bergen werk en is nu vene wat meer buiten beeld dan
voor de moord op Theo.

Fritz