Rechtse leuzen van linkse jongeren

Tue Nov 30 08:39:18 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Grappig, Henk,

Politiek is hij dat ook, Bin Laden de buurman van D66. D66 was ook opgericht
om de groepsbelangentegenstellingen en verzuilingen te doorbreken, Bin Laden
wil dat internationaal, als je zijn teksten verneemt. En Hans steunt
inmiddels de uitzonderingsposities voor moslims die Bin Laden c.s. claimen.

Fritz