vragen

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.NL
Sun Nov 28 21:55:05 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Saturday 27-11-2004 21:32, Lenny Bruce wrote:
>Glen,
>Wil jij dan een nieuwe, min of meer gecensureerde lijst?
>Het lijkt alsof je het bestuur op precies zoiets aanspreekt..
>Of begrijp ik het vout?
>In concreto zou ik welkom zijn op de nieuwe lijst?

Het is helemaal niet mijn bedoeling om welke lijst dan ook af te schaffen.
Maar soms kan het praktisch zijn (om bijvoorbeeld moties te bespreken) om
een lijst te hebben waar alleen mensen op zitten die wat met die moties
kunnen. (dus leden van D66).
Ik wil niemand uitsluiten. Wordt lid, zou ik zeggen.
Voor de duidelijkheid: het is nooit in mij opgekomen om D66 at NIC.SURFNET.NL
af te willen schaffen.

Glenn Mellonius