Veel... vis

Sun Nov 28 20:56:14 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je had beter Netwerk kunnen kijken...

Hoe de EU in Afrika de vis tseelt en de karkassen dumpt, en wapens stuurt
omdat de graten en maden onvoldoende zijn om de lokale magen te vullen...

En wij maar asociale akoorden sluiten om de rijkere ouderen nog meer van de
jongere "armeren" te laten stelen...

Of het journaal, ik was blij dat globalistisch links demonstreerde tegen
racisme en fascisme, bleken ze niet tegen het oplaaiende gelovige racisme en
fascisme te zin, maar gelukkig wel tegen het moderne EU-kolonialisme...

Fritz