Eerdere praktijken 'zwarte heks' Hirsi Ali: pseudologica fantastica: Een Broederschap in Kenia

Sun Nov 28 13:46:06 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 In het teletekst bericht van afgelopen vrijdag:
>Ayaan Hirsi Ali is door alle debatten na de moord op Theo van Gogh
>"nog strijdbaarder en sterker" geworden. (...) Ze veroordeelt de
>branden in scholen, kerken en moskeeen scherp.

 Ben ik nu een van de weinigen die ziet dat het bovenstaande in strijd
 met zichzelf is ?

 In NOVA verklaarde Hirsi Ali een paar dagen geleden (oude opname van de
 IKON) dat ze in 1986 lid was van de 'Islamitische Broederschap' in Kenia.
 Googelen naar,
    http://www.google.nl/search?q=broederschap+kenia+hirsi
    http://www.google.nl/search?q=brotherhood+kenya+hirsi
 ...levert geen enkel bewijs op dat ze dat ook elders heeft gezegd.

 Sterker nog: ik heb de indruk dat de Islamitische Broederschap in Kenia
 niet bestaat !
     http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22brotherhood+in+Kenya%22
     http://www.exxun.com/Kenya/d_gv.html
     http://www.balmingilead.org/programs/africa2004/kenya.asp