Linkse advocaat: doodwensen Wilders mag

Sun Nov 28 13:10:59 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja, Lenny,

Wel leuk dat Flip-Flop Woutertje nu zichzelf bestrijdt, en ineens wel
predikt dat onze problemen onze problemen zijn, en niet die uit het
buitenland.

Nu nog een keer naar de kerk, Bosje, waar net weer hebt uw naaste lief werd
gepredikt, en vooral uw "vijand". Ophouden met het verketteren van politieke
tegenstanders en we lossen alles op.

Fritz