Linkse advocaat: doodwensen Wilders mag

Fri Nov 26 13:51:57 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies,

Helaas worden wetten nauwelijks gehandhaafd uit angst voor
godsdienstvrijheid en discriminatie. Niet voor niets zeggen Duisters, Belgen
en Fransen e.a.:  jullie Nederlanders creëren jullie eigen problemen, geheel
onnodig.

Wie zei er val dood tegen jou? Dat is me ontgaan.

Ik vergat trouwens de homo's in het lijstje selectieve slachtoffers van
roofovervallen en dergelijke.

Fritz