Linkse advocaat: doodwensen Wilders mag

Frans Vermeer fv at KW.NL
Wed Nov 24 21:09:04 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 11:05 +0100 24-11-2004, Fritz van Rikxoort wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Onze voormalige vakbondsadvocaat heeft ongetwijfeld gelijk.
>Hoogste tijd dus de wetten te moderniseren.
>Ik ben tegen elke doodstraf en -wens, behalve de eigen (euthanasie).

Ik ook maar niet alles waar ik tegen ben wil ik ook strafbaar
stellen. De moeder van het vermoorde meisje die de dader dood wenst
is voor mij niet strafbaar.

Maar misschien word nederland wel een stuk veiliger als we alle
mensen die iemand doodwensen opsluiten. Alle mensen die Volkert
vander G dood wensen en alle mensen die niet konden treuren om de
dood van Pim. Als we het slim aanpakken moet het lukken om 95 % vande
bevolking te bettrappen op en dood wens. Als we die 95 % permanent
(omdat ze het blijven wensen)  weten op te sluiten wordt nederland
een stuk veiliger. Om het economisch haalbaar te maken is de
doodstraf mischien beter.

Groet

Frans