Van Mierlo in Buitenhof over de hand van Verdonk

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Nov 23 09:10:45 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ger,

Ik zou de laatste zijn om Limbo's "achterlijk" te noemen - een Nijmeegs
gebruik, naar ik me herinner. Maar de D66-ers onder de Limbo's gaan toch
wel heel ver. Wist je dan echt niet dat pastoors enzo een huishoudster
krijgen/kregen van de Kerk! Okay, niet altijd de vrolijkste dames, maar het
maakt een rode-lampjes abonnement in principe totaal overbodig voor hen die
geen pedo of homo zijn.

hv,u
------