Van Mierlo in Buitenhof over de hand van Verdonk

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Tue Nov 23 12:19:59 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Michiel van Geel wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik vraag me af of Verdonk een woordvoerder voor de nederlandse japanse
> gemeenschap ook een hand had willen geven of dat ze uit respect voor
> zijn
> gebruiken een korte buiging gedaan had?
<...>

Michiel,

Draai de situatie eens om: als zij nu eens de woordvoerster van de japanse
nedelandse gemeenschap was, in ontmoeting met een Japanse minister? Zou die
Japanse minister haar dan een hand geven? Of zich aan zijn eigen gebruiken
houden?

When in Rome...

Verder lijkt mij die hele affaire een ademtocht in een glas water.

mvg,

Martin Lentink