de godslasterings motie

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Tue Nov 23 06:43:36 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Netjes van Lousewies om voet bij stuk te houden, als links en rechts maar
vooral links weer eens een duik nemen. Mijn God wat moeten we met kabouter
Plop die 3 dagen geleden 100% voor was en nu tegen.
Of met, wat ik hier zo lees, de oude garde. Die in pakweg 38 jaar weinig
bereikt heeft, door het uitstellen, het sluiten van belachelijke
compromissen met de oppositie, de niet nagekomen beloftes, om maar mee te
mogen doen etc etc.
Zij staan dus klaar om Lousewies te berispen vanwege haar timing, iets waar
die oudjes zeker geen kaas van gegeten hebben gezien het resultaat van de
laatste 30+jaar!

HEEL erg misschien heeft Donner wel gelijk om het nu aan te kaarten. Kunnen
we wat boetes uitdelen om het tekort te dekken zo van:
“Jezus’ zeggen kost je 10 euro en ‘godverdomme’ 15. Kut is gratis en klote
ook. ‘Kankerhoer’ kost je niks maar ‘godschristus’, gaat in de papieren
lopen.
Mijn zus Ans vroeg wat godverdonner zou gaan kosten.

Yowsa!
Lenny

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/