Nog maar een keer over de waddenzee

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Tue Nov 23 05:38:31 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ellen,
Daar heb je volkomen gelijk in. Het gas verzuurd niet, nee het wordt meer
"geld" waard. De excuses die hier gehanteerd worden zoals kokkelvisserij
etc. is political expediency. Of in gewone mensentaal. Bullshit!
"Ze" komen geld tekort. Een niet functionerend overheidsapparaat dat zijn
burgers al tot op het bot heeft uitgekleed maakt nu een noodsprong en "gaat
de trap naar de eerste verdieping slopen net als in de hongerwinter".
Behalve het is geen oorlog!
Structurele problemen aanpakken door een non-renewable-resource te
verbruiken is, nog afgezien van de ecologische impact, bad faith of stom
Lenny

MSN Search, for accurate results! http://search.msn.nl