Van Mierlo in Buitenhof over de hand van Verdonk

Mon Nov 22 16:40:42 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat is de term die je gebruikt als je een meerderheid wilt voor je D66- of andere ideeën. Met medestanders babbelen is weinig boeiend, al denknen vele wandelgangelaars daaranders over, het gaat er om hoe je overeensteming kunt bereiken met de andere partijen en ze tot medestanders maakt. Voor- en tegenstanders is geen statisch gegeven, maar een dynamisch aspect in een democratie. De boer op dus met je ideeën, en kiezers werven.