Van Mierlo in Buitenhof

Sun Nov 21 19:30:07 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat niet Kees?

Mijn analyses en voorstellen m.b.t. de inkomensoverdrachten aan de alleen- en veelverdieners van het CDA en de VVD zijn impliciet overgenomen en er werd zelfs een keer expliciet naar verwezen. Dat het niet rechtstreeks mag worden besproken maar dat er willekeurig naar andere moties wordt gesprongen snapt geen enkele indiener van vele moties.

Dus wat is nou je vraag? Ik begrijp hem niet.

Of bedoel je dat ik met het HR de vergaderorde had moeten handhaven? Daar hebben we toch degenen voor die dat op zich hebben genomen?

Ik heb me bezig gehouden met het formuleren van de analyse van het wetsvoorstel van het kabinet een schrijven van een conceptop verzoek van de fractie voor hun schriftelijke inbreng. Met hun vrijheid hun eigen formuleringen in te brengen.

Fritz