Verslag D66 congres

Sun Nov 21 19:24:01 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De inhoudelijke voorstellen van leden zijn grotendeels doorgeschoven naar
een volgend congres. Misschien weer een congres dat geen congres is maar
voor 90% eenrichtingscommunicatie en presentatie van wat al bekend is.
Misschien met nog minder aanwezigen.

Of een congres dat tijd en ruimte maakt voor echt debat en voorstellen van
afdelingen en leden. Misschien houdt het manipuleren van de agenda en
vergaderorde wel op... Of komen leden en congresgangers massaal op voor hun
democratische rechten... OM over de inhoud met elkaar te praten.