Verslag D66 congres

Sun Nov 21 11:21:29 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kijk Marc,

Ook Bert Bakker verwees in zijn toespraak naar het doorbreken van het CDA en
deels VVD-beleid, maar de dinosauriërs in de partij vermijnde hierover een
behandeling van moteis en heldere congresuitspraken. Oude lullen noemen die
inhoud procedureel, terwijl het over miljarden en per burger duizenden
euro's gaat, rechts of sociaal deze lasten te verdelen over inkomens en
huishoudensgroepen. Bert verwees zelfs naar een moeite die vlak voor
behandeling wrd overgeslagen door naar onderwerepn te gaan springen die al
tig keer eerder waren besproken en gelopen races betreffen.

De gezamenlijke druk van Dinosauriërs die over hun graf regeren, persoonlijk
en publiek op gekozen parlementsleden als Lousewies,  is schandelijk.
Burgemeester Pechtold in oorlogstijd is slechts een inhoudsloze
slippendrager van deze verworden oude generatie, zoals ook een vergrijsd
mannetje in de eerste kamer aanschurkte tegen de oude caln,en zo baantjes
mocht bemachtigen. De oude lullen doen wat hee congres verweten wordt: de
gekozen democratie voor de voeten lopen. En zij doen dat niet openlijk door
debat op het congres, dat was er niet over de motie van Louwewies, maar via
hun machtkanalen en andere kelder- en rioolgangen.

Fritz