Demonstratie 'Niet haten, maar praten!'

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Nov 19 18:55:06 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjee zeg, waar heb het nu helemaal over? Over wetje wat in meer dan 70 jaar
3 keer is gebruikt en dan ook nog heel lang geleden.
Weet je partijpolitiek belang is, D66 met haar motie nu weer over het
onterecht gescheiden uitzetten van Verdonk. In de wetenschap dat er toch
geen meerderheid is in de kamer en het geen kwaad kan voor de minister. Kijk
eens best kiezers, maar wij zijn er tegen en we zijn heel zielig met onze 3
zeteltjes. Verdonk kan straks rustig doorgaan onder de verantwoordelijk van
ook D66 maar ja, we waren er eigenlijk tegen.
Het indien van D66 om die wet te schrappen is puur partijbelang, een
dingetje doen voor de buhne, waarom anders van een wet die er niet meer toe
doet zo'n isseu maken?

Je kan ook volkomen genoeg krijgen van al die schoften die niet kunnen
communiceren zonder te beledigen. Schelden is meestal een gebrek aan woorden
toch? Het niet meer met argumenten kunnen overtuigen.
Voor jou persoonlijk ligt het misschien niet gevoelig maar er zijn grote
groepen waar dat wel het geval is, maar telt dus niet mee?
Alle mensen die zich beledigd voelen doen dat uit eigen keuze? Theo werd ook
om zeep geholpen uit eigen keuze? Zo kunnen we alle vergoeilijken, lekker
makkelijk he. Hoef je er ook niet verder over te praten en heeft de PvdA dus
toch gelijk?

Ger