Tammy Bruce

Mon Nov 15 21:36:25 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoezo, over een maand of twee?

Ik begrijp je bewoordigngen dat je mag denken en zeggen,
maar dat het politiek niet correcte naar het oordeel van kordon leggers,
niet mag meetellen, noch van burgers, nog van vertegenwoordigers.

Ik heb eea met Thom persoonlijk uitgepraat, zoals zijn woorden begrepen
werden, had hij niet gewild. Als ik jou of jij mij als zo gevaarlijk als
rondom Anne Frank noem, in Nederland, en een niet-neutrale
minister-president en andere ministers en een eurocommissaris enzovoort doen
mee, dan is de boodschap duidelijk.
Net als bij het uit zijn verband en het debat eindeloos herhalen naar
moslims een woord van Theo, of in België en hier zonder in te gaan op
programmapunten, het vermeende racisme en fascisme van alles en iedereen van
Vlaams Blokkers eindeloos erin stampt.

Dan kan je je niet verschuilen achter slimheden en verhulde bewoordingen. De
boodschap is steeds: levensgevaarlijk; een oproep voor een strijd om levens
te redden, niets ontziend, met alle gevolgen van dien, onterecht en buiten
alle proporties. Uiteraard geen open debat meer, het is oorlog. Zoals nu wel
een scherp debat wordt gevoerd precies zoals Pim toen voorstelde. Letterlijk
over godsdienstvrijheid versus alle andere vrijheden.

Fritz