Vlaams Belang of CDA

Mon Nov 15 13:35:55 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Net als het CDA:

Alle rijke alleenverdieners met niet werkende en geen belasingen en premies
bijdragen partners
eerst
weer duizenden euro's op kosten van alle armere en voor lagere lonen hard
werkende anderen, ook vaders en (alleenstaande) moeders.

Dan liever alle medelanders zonder onderscheid des persoons en leven eerst.
Dus ook de migranten die wetten respecteren.

Sowieso gaan alle medelanders en dan Europeanen steeds eerst.
Ik ben voor meer solidariteit met mensen in de derde wereld.
Maar dat ligt niet zo populair bij belangenpartijen hier.
Die schijnen vooral hun eigen zakken steeds eerst en alleen te willen vullen
op kosten en ten kosten van alle anderen hier en elders.