deze trouwens gezien (reactie op Hein en Marc)

Mon Nov 15 13:24:19 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat ben je toch helder, Henk

Het is zo gevaarlijk, positieve discriminatie,
en klassejustitie.
Levensgevaarlijk.

Was Thom er nog maar om op het congres de ware bedoelingen van
christendemocraten te inthullen, onder verwijzing naar Anne Frank, de met
Hitler officieel staatsrechtelijk bevriende Koningin en Regering, de NSB en
alle ander collaborateurs.

Maar dat soort gelegenhiedswaanzin en aanzetten tot haat is natuurlijk allen
gedurfd tegen buitenstaanders die buiten het machtskordon gehouden moeten
worden, omdat ze hun zetels niet met derden willen delen.

Heb nog spijt geen aangifte te hebben gedaan tegen Thom, als "gelovige"
sociaal-liberale democraat in hart en nieren. Wat waren we bang en naief,
onder de levensgevaarlijke politiek correcte terreur.

Fritz