de discussie van deze dagen

Mon Nov 15 12:38:55 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Goed zo Marc,

We zijn hier veel te arrogant!
Met onze claim op alle universele waarden.

De officiéle spelling is overigens islam.
Net als christendom.
Godslasterlijk? Dom?  ;)

De spelling Islam wordt bij voorkeur gebruikt door extremisten,
voor zover ik weet niet eens door keurige fundamentalisten,
waarmee het zelfs als homo en ongelovige en afvallige,
prima thee drinken en suikerfeesten is. Gezellig en gemoedelijk.
Kunnen wij Hollanders nog wat ven leren!!

Fritz