deze trouwens gezien?

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Nov 15 04:57:04 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Fritz, je hebt gelijk in je kritiek op het huidige beleid. Maar
het bevestigt mijn kritiek op Hirsi Ali alleen maar, want wat wil de VVD
en dus Hirsi Ali:

'Daarnaast is de VVD van mening, dat vreemdelingen niet pas na 5 jaar
rechtmatig verblijf in Nederland in aanmerking moeten kunnen komen voor
het Nederlanderschap, maar na 10 jaar. En partners van Nederlanders
moeten niet reeds na drie jaar de mogelijkheid krijgen om de Nederlandse
nationaliteit aan te vragen, maar na 10 jaar.'

Niks sociaal-liberaal dus, het tegendeel. Dat wordt tien jaar
mishandeling ondergaan ipv drie jaar, met dank aan Hirsi Ali.

Groeten,
Mark Giebels