Hoe kreeg Hirsi Ali het Nederlands volk in haar ban ?

Sun Nov 14 12:28:02 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Die kelen werden en worden al doorgesneden,
bij gewone bewoners. En ander geweld en terreur.

Er is een waslijst van onbekende slachtoffers.
Ik heb geen vrienden en huisgenoten en fractiegenoten gehad
die geen slachtoffer zijn geworden, de meesten vaker dan eens.

Ga naar een politiebureau en praat met ze.
Ze lopen achter elkaar naar binnen.
Althans de minderheid die daar nog het nut van inziet.

Fritz