deze trouwens gezien?

Sat Nov 13 11:42:48 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 [Neen, niet gezien. Ik kijk liever naar Nova. Ook niet naar de uitvaart
  van Van Gogh gekeken, trouwens. Ik sta boven zo'n walgelijke vertoning]

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET> forwarde een artikel uit de Telegraaf met
 kop...
>Verbazing over Cohen
 ...en is het kennelijk eens met de verdachtmakingen in het artikel.

 Cohen wil voorkomen dat er in Amsterdam rotzooi komt tussen Nederlanders
 en immigranten. Daar lijkt me niets mis mee. Sterker nog: dat is zijn
 plicht als burgemeester. Dat De Telegraaf die rotzooi wel wil (net als
 Hirsi Ali en van Gogh), illustreert alleen maar de stellingname van de
 Telegraaf. Ik vind het vreselijk om te zien dat D66 het eens is met dat
 rechtse gestook.

 --> Nog even en Cohen was verantwoordelijk voor de moord op Van Gogh en
     niet de heks Hirsi Ali...

 Zelf heb ik de grootste bewondering voor die Nederlanders en immigranten
 die gesamenlijk, hand in hand, gaan staan om afgebrande moskeeen en scho-
 len. Ik juich het toe dat de Koningin gisteren in mijn buurt een soortge-
 lijk gebaar maakte.
 Ze laten daarmee zien dat ze zich niet door Hirsi Ali gek laten maken. Dat
 deze heks om hen geen vat heeft. D66 zou zoiets moeten steunen in plaats
 van het tegen elkaar ophitsen van bevolkingsgroepen toe te juichen.

 Status Maatschappelijke Schade Hirsiaanse Massahysterie.
 13/11/2004   Voorstanders/Hysterici    Tegenstanders/Bevolking
 Doden                    1                        0
 Gewonden                 2                        1
 Kerken/Moskeeen          5                        9
 Scholen                  0                        2
 Stand                    8                       12
 Door Hirsi Ali geredde Moslimmeisjes: 0 Status sinds 02/11/2004