Bad faith? (was: Buttiglione in Netwerk N1)

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Thu Nov 11 14:06:26 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In alle oprechtheid: als ik één moment het gevoel zou hebben dat ik in bad
faith met mezelf moet leven, als kamerlid, zou ik er ogenblikkelijk mee
ophouden. Ik heb dat gevoel nooit gehad.
Natuurlijk moeten er compromissen worden gesloten, maar dat is niet verkeerd.
Het betekent namelijk dat 'het absolute gelijk' in Nederland niet bestaat.
Wil dat zeggen dat ik niet af en toe ook vreselijk boos kan zijn op de
politiek? Nee, natuurlijk baal ik af en toe goed, maar ik probeer er dan wat
aan te doen. Dát ben ik aan mezelf verplicht.
Groeten,
Bert.