Nederland geen open democratie

Wed Nov 10 11:31:52 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zojuist na weken doorvragen toegegeven:

D66 heeft de schriftelijke behandeling van de kabinetsplannen om de
zorgpremies te verdelen haaks op de beginselen van D66, haaks op de popie
taal lage inkomens en draagkracht, laten lopen.

Net zoals het terugdraaien van de in 1994 unaniem aangenomen D66-motie voor
gelijke pensioenbeloning miv 2000, zonder enige actie van D66 onder Paars,na
5 jaar wachten, vlak voor de wet van kracht werd.

Oh Buttiglione, kom ons helpen uit de brand....

Fritz