Buttiglione in Netwerk N1

Wed Nov 10 11:27:58 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben niet kwaad noch defaitistisch. Nooit geweest. Altijd realistisch. Ook
in rare tijden of als er afgeluisterd wordt.Hoort erallemaal bij.

Ik ben het met jou  eens dat we bestuurders naar eigen voorkeur moeten mogen
kiezen,samken mogen verschillen.

Maar jij beroept je op het christelijke dat je wilt bestrijden. Ik ook, maar
dan de bal spelend, niet een man.

Ik geef je voorbeelden hoe nu zelfspartijgenoten dat christelijke stiekem
doorvoeren, gecamoefleerd door uitspraken over een machteloze commissie en
parlement in Europa.

Jouw redenering het ging over Europa wat er in deze, homo of gezinsdenken,
niet eens toe doet (nationale regeringen beslissen samen of ze richtlijen
opstellen, Nederland legt die richtlijnen al decennia via wet en vakbonden
naast zich neer) en dan de inhoud buiten jouw orde plaatsen, dat vind ik nou
onlogisch, eerlijk gezeg nogal belachelijk zelfs.

Ik hou niet van jouw spelhet in het persoonlijke te trekken en te fantaseren
over mijn gemoedstoestand, ik ga oook niet raden welke kronkels jouw logica
bepalen, ik vraag je er gewoon naar.

Fritz