Het verlangen naar debat (was: Oorlogsdebat weer dagen uitgesteld)

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Tue Nov 9 22:57:32 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Voor alle duidelijkheid: ik geniet van mensen als Van Gogh die dwars door alles heen en zonder aanzien des persoons met hartstocht hun overtuigingen uitdragen. Zulke mensen zijn op alle fronten nodig om te voorkomen dat er (te veel) mensen indutten, mensen de ogen te openen en de geest te scherpen. Daarnaast zou een wat mildere stroming moeten zijn die op zoek is naar wat kan verbinden en hoe we samen verder kunnen komen.

Ellen