Ex-vriend: Hirsi Ali is psychotisch

Tue Nov 9 20:32:20 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Op
 http://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0411&L=d66&P=R59616
 staat:
>Hij heeft haar uitgehuwelijkt aan 'een vieze oude oom' en ze mocht niet
>eens op haar eigen bruiloft komen. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 Nu is de verre neef weer een oom.
 Da's wat je noemt een andere invalshoek.

>Ook voorspelt hij dat AHA net als haar zusje zelfmoord zal plegen.

 Kijk dat geloof ik nu weer wel. In een andere versie stierf het zusje
 aan een psychose. Maar dat is -uiteraard- onmogelijk.

 Hirsi Ali manouvreert zichzelf zo langzamerhand in een positie waarin
 zelfmoord zo'n beetje de enige uitweg vormt uit haar fantasie-wereldje.
 Enfin. Beter zij dan het aanzetten van de Nederlandse gemeenschap tot
 een complete godsdienstoorlog.